1.Dwa światy 6/10
2.Kacper 6/10
3.Lemony Snicket: Seria niefortunnych zdarzeń 5/10
4.Miasto Aniołów 5/10
5.Land of the Lost 1/10
Nie zawyżyłeś czasem oceny dla Lemony Snicet,
kurde Seria niefortunnych zdarzeń to chyba najlepszy film familijno - przygodowy jaki widziałem
Bo ja wiem....... być może........ nie jestem wielkim miłośnikiem kina
"familijno-przygodowego" stąd taka ocena......
Nie trzeba lubić gatunku by dostrzec, że ten film jest ponad przeciętny. Za samo aktorstwo i muzykę już można spokojnie wystawić 7, ode mnie 9/10 (ja też nie jestem fanem familijnych przygodówek)
Hm..... ogromną zaletą subiektywnych ocen jest ich subiektywizm.....
uwielbiam nadużywać tej zalety.... dlatego nie ganię Cię też za tą 9......
dziękuję i kończę.....
1.Casper - 6/10
2.Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events - 6/10
3.City of Angels - 5/10
4.Land of the Lost - 2/10
1. Miasto aniołów - 9+/10
2. Kacper - 7+/10
3. Zaginiony ląd - 6/10
4. Lemony Snicket: Seria niefortunnych zdarzeń - 6/10